یک وبلاگ Tumblr است که به زیبایی طراحی شده و به راحتی می توان آن را پیمایش کرد. این ویژگی هنر، طراحی و نوآوری برتر از سراسر جهان است. این مجموعه ذهن خوانندگان بین المللی را الهام بخش و تحریک کرده است که به نوبه خود آثار شگفت انگیزتری خلق کرده است.

مگر اینکه ذکر شده باشد، طراحی سایت اقساطی در تهران مدیارست هیچ یک از تصاویر متعلق به DesignCloud نیست، بنابراین می توان در هر زمان بلافاصله از طریق اعلان حذف یا تغییر داد.

نگاهی به مجموعه هیجان انگیز Mixed Media آنها بیندازید !


4. بونائو . سباستین آندور عشق خود به رنگ ها را در یک «فرهنگ بصری بیش از حد» به ما نشان می دهد. این هنرمند و طراح گرافیک 19 ساله اهل شیلی به عنوان یک فریلنسر در حال توسعه گرافیک، تصاویر و پروژه های جدید کار می کند. از گیف‌ها گرفته تا عکاسی و خلاقیت‌های سه بعدی کوچک، مجموعه بزرگی از طرح‌های الهام‌بخش را خواهید دید.


5. باشگاه هنر بزرگسالان . یک تمرین خلاقانه که در زمینه خاکستری طراحی، جهت هنری و تصویرسازی کار می کند. باشگاه هنری بزرگسالان توسط جانی کاستلو، طراحی سایت اقساطی مدیارست مستقر در بریتانیا اداره می شود. ظرافت و کلاس - این همان چیزی است که این سایت امیدوار است به آن دست یابد. صفحه Tumblr مملو از عکاسی الهام بخش، زیبا و طراحی گرافیکی برجسته است. یکی از محبوب ترین پست های آنها در سال جاری: Aristocrazy اثر دیوید لاشاپل، که بیش از هزار کلمه می گوید.



6. کنجکاو . در میان طیف گسترده ای از تصویرگران و طراحان در سراسر جهان، Curioos بهترین آثار هنری دیجیتال را انتخاب کرد و همه آنها را در وبلاگ Tumblr خود قرار داد. علامت متمایز آنها این است که فقط به یک راه برای ابراز خلاقیت پایبند نیستند. بدون شک، هر سبکی از تصویرسازی یا طراحی گرافیکی که دوست دارید، چند نمونه را در اینجا خواهید یافت. محبوب ترین پست آنها تصویری از فران رودریگز بود - بسیار چشمگیر! 7. خانه BauBau .



برای رفع عطش روزانه خود برای طراحی منحصر به فرد، تصویرسازی، عکاسی و هر آنچه که مربوط به هنر است، به این وبلاگ بروید. هدف آنها الهام بخشیدن بصری و سرگرم کردن مخاطب با تبلیغ محتوای عالی است. اما مراقب باشید - این انتخاب دوست داشتنی لبخند را نیز به لبان شما می آورد.

یکی از محبوب ترین پست های آنها همین پوستر خاص بود .


8. رفتار . Behance یک وبلاگ به معنای کلاسیک نیست بلکه یکی از پلتفرم های اصلی در زمینه طراحی است. Behance شبکه ای از سایت ها و خدمات را برای متخصصان خلاق ارائه می دهد که همه زمینه های خلاقانه از معماری گرفته تا طراحی وب را پوشش می دهد. آنها در خود تبلیغی، از جمله مشاوره و سایت های نمونه کار آنلاین، تخصص دارند. در اینجا می خواهید الهام بخش و کارهای طراحی جالبی پیدا کنید. بهترین پست: به هر حال – تایپوگرافی و رفتار مواد | توسط توماس ویرتز


9. طراحی گره خورده است .این وبلاگ طیف گسترده ای از پست های طراحی و هنری را ارائه می دهد و شما را ساعت ها سرگرم می کند و در عین حال به شما آموزش می دهد. Design Is Kinky باید در مجموعه وبلاگ های مورد علاقه شما "باید" باشد! هر پست به طور خودکار شما را به وب سایت مناسب هدایت می کند، جایی که می توانید عمیق تر در موضوعات جالب غوطه ور شوید. به عنوان مثال، مجموعه تصاویر خنده دار حیوانات مایکل کین را بررسی کنید!


10. طراحی هیکس . Hicks Design طرح هایی را برای رسانه های قدیمی و جدید مانند نمادها، رابط ها و هویت ها ارائه می دهد. جان و لی هیکس برای طیف وسیعی از مشتریان کار کرده اند. آنها در وب سایت خود کارهایی را که برای ایجاد انگیزه انجام داده اند به نمایش می گذارند. محبوب ترین پست آنها پست برای مشتری است، Spotify: Iconography for Spotify. [/vc_column_text][vc_row_inner row_type=”row” type=”full_width” text_align=”left” css_animation=””][vc_column_inner][vc_column_text]


[نام adinserter=”2″]


بهترین وبلاگ های عکاسی

طراحان، هنرمندان و انواع سرهای خلاق لحظات خاص خود را در تصاویری ثبت می کنند که دوست دارند با جهان به اشتراک بگذارند. هزاران وبلاگ عکاسی فوق العاده در آنجا وجود دارد. در اینجا مجموعه ای از بهترین وبلاگ های عکاسی وجود دارد. اجازه دهید آنها به شما الهام بخشند !


1. زیبایی شناسی Aesthetica که در سال 2002 تأسیس شد، عکاسی قابل توجهی را نشان می دهد. خوانندگان سایت از 284000 نفر – ملی و بین المللی – فراتر رفته است. این وبلاگ شامل ویژگی هایی در زمینه هنر، فیلم، موسیقی و اجرا است که نمایشگاه های جدید قابل توجهی از سراسر جهان را برجسته می کند. تمرکز بر هنر بصری معاصر و خلاقانی است که عاشق به اشتراک گذاشتن هنرهای الهام بخش هستند. درباره جایزه هنر زیبایی بیشتر بدانید ! [/vc_column_text][image_with_text title_tag=”h5″ image=”18590″ title=”Aesthetica”][/image_with_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text ] 2 .


. دیلاین زاییده فکر اندرو گیبس است. از سال 2007، او در حین کار به عنوان یک هنرمند تولید بسته بندی، روزانه در جستجوی الهام بوده است. چیزی که به عنوان یک وبلاگ شخصی آغاز شده است به زودی به یک پلتفرم اختصاصی برای صنعت طراحی بسته بندی و شاغلین، دانشجویان و علاقه مندان آن تبدیل شد. هدف dieline تعریف و ترویج بهترین طراحی بسته بندی در جهان است . این مکانی را فراهم می کند که در آن جامعه طراحی بسته می تواند بررسی، انتقاد کند و از آخرین روندها و پروژه های منتشر شده در این زمینه مطلع شود.

برترین وبلاگی که ارزش خواندن دارد: کدام یک می آید - برندسازی ساختاری یا گرافیکی؟


3. .W – طراحی سایت اقساطی مدیارست . تیم طراحی جهان با الهام از عشق به طراحی برجسته، جهان را برای یافتن بهترین نمونه ها جستجو می کند - با الهام از طراحی مستقل و نوآورانه. جوزفمارک، یک شرکت سرمایه گذاری دیجیتال، مدیریت طراحی جهان را بر عهده دارد. او اطمینان حاصل می کند که تنوع زیادی در طراحی در دسترس است. این موارد باید آموزشی، سازگار با محیط زیست یا صرفاً عالی باشند و با اخلاق و صداقت تولید شوند. بهترین مقاله: روندهای نوظهور بسته بندی در سال 2016 | توسط Grant Wenzlau.

https://filestage.io/blog/top-75-design-blogs-websites-articles/

4. 70 درجه غربی . آیا عاشق عکاسی از طبیعت و سفر هستید؟ سپس برای گرفتن الهام روزانه باید این وبلاگ زیبا را دنبال کنید. با نشان دادن تأثیر دنیای مدرن ما بر مناطق منحصر به فرد و افرادی که با این محیط در ارتباط هستند، محتوای قابل تاملی را ارائه می دهد.

https://blog.mediarest.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87/