.
مبل خواب

طراحی مبل تخت

وقتی صحبت از طراحی مبل تخت شما می شود، دو نوع اصلی وجود دارد که می توانید پیدا کنید. تخت های تاشو قابل تبدیل و سپس مبل های تخت خواب شو تاشو وجود دارد. مبل تختخواب شو یک کاناپه تاشو است که با بیرون آوردن تشک زیر بالش صندلی به تخت تبدیل می شود. مبل‌های تختخواب‌شو فوق‌العاده هستند، زیرا فضای اضافی را اشغال نمی‌کنند و شما همچنان تجربه یک تخت خواب با اندازه کامل را دارید. از طرف دیگر، یک مبل تختخواب شو تاشو تشک کششی ندارد، در عوض، پشت کاناپه برای یک فضای خواب راحت و بزرگ به سمت عقب جمع می شود.

حتما بخوانید : شما نیوز


اندازه مبل تخت

نکته بعدی که هنگام جستجوی یک مبل تختخواب شو جدید باید به آن فکر کنید این است که چه اندازه ای می خواهید در خانه خود قرار دهید. همانطور که در بالا ذکر شد، می توانید هر چیزی را از مبل تختخواب شو با اندازه کامل تا مبل تختخواب شو ملکه پیدا کنید، این بستگی به نیاز شما دارد. یک مبل تختخواب شو کوئین عالی است زیرا اگر به جای دیگری برای رفتن به رختخواب نیاز دارید، اتاق خواب بیشتری به شما می دهد. با این حال، اگر فضای اتاق نشیمن شما کم است، ممکن است بخواهید از اندازه کمی کوچکتر مانند یک مبل تختخواب شو استفاده کنید.

جنس مبل تختخوابشو

در نهایت، پس از اینکه تصمیم گرفتید بهترین اندازه و طرح برای کاناپه تخت خود را انتخاب کنید، باید در مورد مواد فکر کنید. کاناپه‌های تاشو می‌توانند در مواد مختلفی از میکروفیبر گرفته تا چرم تولید شوند. مواد دارای ویژگی های متنوعی هستند که برای مصارف مختلف سودمند هستند. به عنوان مثال، چرم به سختی لکه دار می شود و برای مدت طولانی دوام می آورد. از طرف دیگر، اگر یک تخت خواب راحت و نرم می خواهید، میکروفایبر یا کتانی یک انتخاب فوق العاده است.

در Wayfair، ما سعی می کنیم مطمئن شویم که همیشه گزینه های زیادی برای خانه خود دارید. به همین دلیل است که ما تعداد زیادی مبل تختخواب شو برای فروش در سایت خود داریم، از جمله مبل های تختخواب شو از برندهایی مانند جورج الیور و کلی کلارکسون هوم. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که وقتی به‌دنبال کجا برای خرید مبل تخت‌خواب‌شو به صورت آنلاین هستید، مبل راحتی را دریافت می‌کنید، چه مبل روکش دار 75 اینچی Bettzy، چه مبل تخت‌خواب‌شو با بازوی گرد مخملی 91 اینچی نلدا. با Chaise، یا چیزی کاملاً متفاوت و منحصر به فرد برای خانه شما. ما هر روز هزاران معامله عالی بدون نیاز به کوپن داریم. هیچ زمان بهتری برای "Wayfair my sofa beds" وجود نداشت.